Youtube Facebook Twitter

Παρασκευή

Προφήτης Ηλίας-Πόρτες-Στραβοπόταμος (10km)

Προφήτης Ηλίας-Στραβοπόταμος (12km)

Η διαδρομή ξεκινάει από το εκκλησάκι Προφήτης Ηλία έξω από την Καστανερή και αποτελεί κομμάτι της ημιμαραθώνιας διαδρομής Πάικου. Είναι σημματοδοτημένο από το Ορειβατικό της Γουμένισσας με τις χρακτηριστικές κόκκινες και κίτρινες Σαλαμάνδρες.

• Διανύουμε 500μ άσφαλτο με κατεύθυνση προς Μεγάλα Λιβάδια και μπαίνουμε δεξιά σε χωματόδρομο. Σε λίγα μέτρα βρίσκουμε το μονοπάτι αριστερά, το οποίο κινείται σε πλαγιά με χαμηλή βλάστηση και μας βάζει στο δάσος. Έχοντας διανύσει 1.800μ και καλύπτοντας 116μ ανάβαση, αρχίζουμε να κατηφορίζουμε προς το ποτάμι, κινούμενοι σε μια απότομη πλαγιά που θέλει προσοχή. Στο km 2,5 υπάρχει διχάλα όπου ακολουθούμε το μονοπάτι δεξιά προς το ποτάμι. Φτάνουμε στο ποτάμι στο km 3,3 και περνάμε απέναντι από την ξύλινη γέφυρα.
  • Ανηφορίζουμε ένα απαιτητικό μονοπάτι για 900μ μέσα στο δάσος.Στο km 4,2 φτάνουμε σε χωματόδρομο καλύπτοντας 181μ ανάβαση και κατευθυνόμαστε δεξιά για 300μ. Στο km 4,5 μπαίνουμε ξανά σε μονοπάτι το οποίο σε 1.000 μ μας ανεβάζει 160μ υψόμετρο και μας οδηγεί σε άνοιγμα στο km 5,5.
  • Κάνοντας δεξιά ακολουθούμε παλιό χωματόδρομο για 1.100μ κερδίζοντας άλλα 140μέτρα υψόμετρο. Στο km 6,7 πιάνουμε δασικό δρόμο προς τα αριστερά ο οποίος κινείται κάτω από την κορυφή Καντατσι χωρίς ιδιαιτέρες κλίσεις.
  • Στο km 9 μπαίνουμε αριστερά σε μονοπάτι και κατηφορίζομε προς το μονοπάτι Πριματάρι. Κατεβαίνουμε 120μ υψόμετρο σε 300μ περίπου μονοπατιού και βρίσκουμε  δασικό δρόμο στο οποίο στρίβουμε δεξιά και σε λίγα μέτρα μπαίνουμε στο μονοπάτι Πριματάρι (Στραβοποτάμου). Κινούμαστε κατά μήκος του Στραβοπόταμου περνώντας τον δεξιά-αριστερα με οκτώ γέφυρες, στο ομορφότερο ίσως κομμάτι της διαδρομής, ως το km11 όπου και φτάνουμε στή θέση αναψυχής ‘Στραβοπόταμος’. Εκεί τερματίζει η διαδρομή.

Σημείωση : Εαν δεν θέλετε στο τέλος της διαδρομής να περπατήσετε επιστρέφοντας στην αφετηρία απο άσφαλτο, θα πρέπει πριν τη έναρξη, να φροντίσετε να αφεθούν αυτοκίνητα στο σημείο τερματισμού της πορείας, δηλ στο σημείο ΣΤΡΑΒΟΠΟΤΑΜΟΣ ή στην έναρξη του χωματόδρομου προς τη θέση ΒΑΛΕΟΡΒΟ.

στοιχεία επαφής

mem_img  Ξενώνας Δημοσθένης

home_icon  Κουντουριώτου 17
  61300  |  Γουμένισσα - Κιλκίς

img1 info@dimosthenis.gr

img2  (+30) 23430 41302
  (+30) 23430 43371

Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ψηφιακή Σύγκλιση».

hotel 2 3

Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.